برنامه‌ی آموزشی کالج​​​​​​​

اینجا در مدیکال کالج با آموزش سه زبانه( فارسی، انگلیسی، ترکی استانبولی) دانش‌پذیران برای شروع تحصیلات آکادمیک و رسیدن به رشته‌ی دلخواه دانشگاهی در کشور ترکیه آماده می شوند. 
در اولین قدم بعد از وارد شدن دانشپذیران به مدیکال کالج از هر شخص آزمون تعیین سطح می گیریم تا هر فردی با توجه به کلاس‌های مدرسه و گروه سنی خود در کلاس‌های مربوط به آموزش Yös سطح خودش قرار بگیرد، البته این سطوح ماندگار نیست و به طور متوسط در بازه های زمانی ۵ هفته‌ای یک آزمون برگزار می‌گردد تا اگر پیشرفتی در روند تحصیلی دانش‌پذیر اتفاق افتاده باشد به سطح بالاتر رفته و به صورت حرفه ای ‌تر آموزش ببیند.
در گام بعدی دانش‌پذیران از مشاور مجموعه برنامه‌ی مطالعاتی و دفتر برنامه‌ریزی می گیرند تا رویکرد هفتگی خود را در آن یادداشت ‌کنند تا در جلسات مشاوره‌ ی انفرادی هفتگی بهترین برنامه‌ی شخصی سازی شده  را از مشاور بگیرند. 

در مرحله ی بعدی برای دانش‌آموزان (پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم) معلمین مدرسه‌ی سفارت ایران واقع در استانبول(مدرسه‌ی فجر) به مدیکال کالج می‌آیند تا دانش‌آموزان را برای برگزاری امتحانات نهایی  آماده کنند و در نهایت دانش‌پذیران مدرسه‌ای پس از قبولی در آزمون‌های نهایی موفق به دریافت دیپلم ایرانی می‌شوند.
یکی‌از مزایای جذاب تحصیل در مدیکال کالج این است که دانش پذیران علاوه بر دریافت دیپلم ایرانی ، امکان دریافت دیپلم ترک را نیز خواهند داشت.
گام بعدی مسیر آموزشی مدیکال کالج، همراهی همه جانبه‌ی بهترین و مجرب‌ترین اساتید در خصوص آموزش Yös برای دانش‌پذیران متقاضی دانشگاه‌های دولتی است، اساتیدی که مولف بهترین و اصلی‌ترین منابع آموزشی و البته در زمره ی طراحان سوالات آزمون Yös هستند در مجموعه‌ی ما به فرزندان شما آموزش می‌دهند، علاوه بر این اساتید ویژه ای برای کلاس های تست‌زنی و رفع اشکال بچه‌ها در کالج حضور دارند و دانش پذیران می‌توانند به راحتی تمامی سوالات خود را بپرسند تا در نهایت بهترین عملکرد خود را در آزمون Yös به نمایش بگذارند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر مهاجر، برقراری ارتباط و یادگیری زبان کشور مقصد است. در مدیکال کالج نه تنها زبان ترکی استانبولی که زبان رسمی کشور ترکیه است، بلکه زبان انگلیسی هم آموزش داده می شود؛ تا دانش آموختگان برای انتخاب زبان در دانشگاه بتوانند به اختیار خود ترکی یا انگلیسی را برگزینند و برای زندگی در محیط خارج از کالج دیگر نگرانی از بابت برقراری ارتباط نداشته باشند.
​​​​​​​تیم مدیکال کالج حتی تا بعد از آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها در کنار دانش پذیران حضور دارد و پس از دریافت نمره‌های دانش‌پذیران در آزمون های ورودی با تک تک آن‌ها به صورت انفرادی جلسه گذاشته خواهد شد تا با توجه به توانایی ها، استعداد و علایق بهترین اولویت‌بندی را برای انتخاب رشته داشته باشند.
در نهایت بعد از ثبت نام فرزندان دلبند شما در دانشگاه مسیر آموزشی و هدایت تحصیلی مدیکال کالج به پایان می‌رسد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر همین الان با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه‌ی مدیکال کالج در ارتباط باشید تا بهترین تصمیم را برای آینده‌ی فرزندانتان بگیرید.

گفتنی های جدید مدیکال کالج​​​​​​​